Методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
у 2020/2021 н.р.:
Забезпечення якісною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів-спортсменів Харківського республіканського ліцею-інтернату спортивного профілю.
Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.
- Завдання:
- Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
- Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;
- Створювати умови для формування навичок самоосвіти;
- Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;
- Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного учня;
- Впроваджувати національно-патріотичне виховання учнів-спортсменів.
- Умови реалізації:
- Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;
- Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, екскурсій, загальноліцейних заходів;
- Проведення предметних олімпіад;
- Навчально-методична та психолого-педагогічна підготовка учнів до складання ДПА та ЗНО;
- Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів й залучення учнів до виготовлення наочних засобів навчання;
- Документація:
- банк даних вчителів методичного об’єднання;
- перелік тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- план засідань вчителів методичного об’єднання;
- протоколи засідань вчителів методичного об’єднання;
- аналіз роботи за минулий рік;
- Змістом діяльності методичного об’єднання є:
а) Планування й організація роботи методичного об’єднання:
- розробка календарного планування уроків;
- розробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;
- розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності учнів;
- планування та проведення предметних тижнів вчителями методичного об’єднання
б) Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки вчителів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;
- визначення й затвердження тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).
в) Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:
- стан виховання в процесі навчання;
- створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
- науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- моніторинг рівня засвоєння знань учнів.
- Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
- розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
- підготовка творчих звітів;
- обмін передовим педагогічним досвідом.
Відомості про вчителів МО природничо-математичних дисциплін
станом на 2020/2021 н.р.
№ з\п | ПІБ викладача МО | Освіта, фах | Кваліфікаційна категорія/педагогічне звання | Загальний педстаж | Останній рік проходження курсової перепідготовки | Рік атестації | Примітка |
1 | Кравченко Людмила Петрівна | Вища, ХДУ ім. Горького, біологія, викладач біології та хімії | Вища | 29 р. | 2018 | Сумісник | |
2 | Гунбіна Світлана Юріївна | Вища, СДПІ ім. Макаренка, фізика и математика, вчитель фізики та математики | Вища | 22 р. | 2014 | 2016 | |
3 | Терещенко Ольга Анатоліївна | Вища, ХДУ ім. Горького, прикладна математика, математик | Друга | 9 р. | 2018 | ||
4 | Полюхович Наталя Вікторівна | Вища, ХДПУ ім. Сковороди, історик, вчитель історії та правознавства; | Друга | 8 р. | 2011 | 2016 | |
5 | Младших Юлія Олександрівна | Вища, УІПА, інженер комп’ютерних технологій, викладач дисциплін в галузі комп’ютерних технологій | спеціаліст | 2 р. | |||
6 | Мусаєва Наталя Олексіївна | Вища, ХДПУ ім. Сковороди, біологія і хімія, вчитель біології і хімії | Вища | 20 р. | 2018 | Сумісник |
Перелік тем самоосвіти учителів МО природничо-математичних дисциплін
на 2020/2021 навчальний рік.
№ з\п | ПІБ учителів | Предмет, що викладається | Тема самоосвіти |
1 | Кравченко Л.П. | Біологія | Біологічні диктанти в системі контролю на уроках біології |
2 | Гунбіна С.Ю. | Фізіка, математика, астрономія | Активні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики |
3 | Терещенко О.А.. | математика | Застосування інтерактивних інноваційних технологій при вивченні математики |
4 | Младших Ю.О. | інформатика | Впроводження діяльнісного підходу на уроках інформатики, як засобу формування життєво компетентнісної особистості |
5 | Полюхович Н. В. | Географія | Використання історичних і культурних традицій Харківщини в становленні громадянина-патріота |
6 | Мусаєва Н.О. | Хімія | Значення набутих знань з хімії у повсякденному житті |
Тематика засідань методичного об’єднання
№ | Зміст заходів | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 засідання (організаційно-інструктивне) |
||||
1 | Про виконання плану роботи за минулий 2017/2018 навчальний рік |
серпень |
Кравченко Л.П. | |
2 | Про організацію роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Забезпечення якісною освітою учнів-спортсменів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання» | Кравченко Л.П. | ||
3 | Про розгляд плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін, календарно-тематичних планів учителів | Кравченко Л.П. | ||
4 | Про вивчення рекомендацій щодо викладання предметів в 2018/2019 навчальному році. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів | Младших Ю.О. | ||
5 | Про розподіл доручень між членами МО | Терещенко О.А. | ||
2 засідання |
||||
1 | Про виконання попередніх рішень |
вересень |
Кравченко Л.П. | |
2 | Про підготовку матеріалів до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики, географії, хімії, біології | Кравченко Л.П. | ||
3 | Обговорення єдиного орфографічного режиму | Всі вчителі МО | ||
4 | Про предметні тижні | Відповідальні вчителі | ||
5 | Організація системної підготовки учнів до проходження ЗНО | Кравченко Л.П. | ||
3 засідання |
||||
1 | Про виконання попередніх рішень |
грудень |
Кравченко Л.П. | |
2 | Про аналіз участі учнів у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики, географії, хімії, біології | Кравченко Л.П. | ||
3 | Аналіз успішності учнів за І семестр | Кравченко Л.П. | ||
4 | Про стан виконання навчального плану і програм на кінець І семестру 2018-2019 навчального року | Кравченко Л.П. | ||
5 | Про предметні тижні | Відповідальні вчителі | ||
4 засідання |
||||
1 | Про виконання попередніх рішень |
січень |
Кравченко Л.П. | |
2 | Про аналіз участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики, географії, хімії, біології | Кравченко Л.П. | ||
3 | Про обговорення календарно-тематичного планування вчителів м/о на ІІ семестр | Кравченко Л.П. | ||
4 | Інтерактивні інноваційні технології на уроках природничо-математичних дисциплін | Младших Ю.О. | ||
5 засідання |
||||
1 | Про виконання попередніх рішень |
травень |
Кравченко Л.П. | |
2 | Про організацію та проведення ДПА | Кравченко Л.П. | ||
3 | Про організаційні заходи по закінченню навчального року учнями перевідних класів та проведення навчальних екскурсій і практики | Кравченко Л.П. | ||
4 | Про підсумки роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін 2018-2019 навчальний рік | Кравченко Л.П. |