Методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін

Тема МО
 Обгрунтування проблеми МО
Дані про викладачів МО
Теми самоосвіти вчителів 
МО план засідань на 2022-2023

Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін

у 2022/2023 н.р.:

Забезпечення якісною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів-спортсменів Харківського республіканського ліцею-інтернату спортивного профілю.

Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.

  1. Завдання:
  • Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
  • Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;
  • Створювати умови для формування навичок самоосвіти;
  • Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;
  • Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного учня;
  • Впроваджувати національно-патріотичне виховання учнів-спортсменів.
  1. Умови реалізації:
  • Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;
  • Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, екскурсій, загальноліцейних заходів;
  • Проведення предметних олімпіад;
  • Навчально-методична та  психолого-педагогічна підготовка учнів до складання ДПА та ЗНО;
  • Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів й залучення учнів до виготовлення наочних засобів навчання;
  1. Документація:
  • банк даних вчителів методичного об’єднання;
  • перелік тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
  • план засідань вчителів методичного об’єднання;
  • протоколи засідань вчителів методичного об’єднання;
  • аналіз роботи за минулий рік;
  1. Змістом діяльності методичного об’єднання є:   

     а) Планування й організація роботи методичного об’єднання:

  • розробка календарного планування уроків;
  • розробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;
  • розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності учнів;
  • планування та проведення предметних тижнів вчителями методичного об’єднання

     б) Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки вчителів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;
  • визначення й затвердження тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
  • надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).

     в) Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:

  • стан виховання в процесі навчання;
  • створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
  • науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • моніторинг рівня засвоєння знань учнів.

  г) Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:

  • розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
  • підготовка творчих звітів;
  • обмін передовим педагогічним досвідом.