Методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
Тема МО |
Обгрунтування проблеми МО |
Дані про викладачів МО |
Теми самоосвіти вчителів |
МО план засідань на 2022-2023 |
Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
у 2022/2023 н.р.:
Забезпечення якісною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів-спортсменів Харківського республіканського ліцею-інтернату спортивного профілю.
Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.
- Завдання:
- Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
- Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;
- Створювати умови для формування навичок самоосвіти;
- Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;
- Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного учня;
- Впроваджувати національно-патріотичне виховання учнів-спортсменів.
- Умови реалізації:
- Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;
- Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, екскурсій, загальноліцейних заходів;
- Проведення предметних олімпіад;
- Навчально-методична та психолого-педагогічна підготовка учнів до складання ДПА та ЗНО;
- Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів й залучення учнів до виготовлення наочних засобів навчання;
- Документація:
- банк даних вчителів методичного об’єднання;
- перелік тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- план засідань вчителів методичного об’єднання;
- протоколи засідань вчителів методичного об’єднання;
- аналіз роботи за минулий рік;
- Змістом діяльності методичного об’єднання є:
а) Планування й організація роботи методичного об’єднання:
- розробка календарного планування уроків;
- розробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;
- розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності учнів;
- планування та проведення предметних тижнів вчителями методичного об’єднання
б) Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки вчителів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;
- визначення й затвердження тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).
в) Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:
- стан виховання в процесі навчання;
- створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
- науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- моніторинг рівня засвоєння знань учнів.
г) Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
- розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
- підготовка творчих звітів;
- обмін передовим педагогічним досвідом.