Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук
Дані про викладачів МО |
Тема МО |
МО тематика засідань |
Теми самоосвіти вчителів |
Проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:
“Забезпечення якісною гуманітарною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів-спортсменів Харківського республіканського ліцею-інтернату спортивного профілю”.
Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, гуманітарно освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.
1. Завдання:
– Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
– Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;
– Створювати умови для формування навичок самоосвіти;
– Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;
– Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного учня.
2. Умови реалізації:
– Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;
– Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, екскурсій, загальноліцейних заходів;
– Проведення предметних олімпіад;
– Навчально-методична та психолого-педагогічна підготовка учнів до складання ДПА та ЗНО;
– Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів англійської мови та країнознавства й залучення учнів до виготовлення наочних засобів навчання;
3. Документація:
– банк даних вчителів методичного об’єднання;
– план проходження курсової перепідготовки вчителями методичного об’єднання;
– перелік тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
– план засідань вчителів методичного об’єднання;
– протоколи засідань вчителів методичного об’єднання;
– аналіз роботи за минулий рік;
– банк даних обдарованих дітей;
– план роботи з обдарованими дітьми;
– журнал взаємовідвідування уроків.
4. Змістом діяльності методичного об’єднання є:
1. Планування й організація роботи методичного об’єднання:
– розробка й затвердження календарного планування уроків;
– розробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;
– розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності учнів;
– планування та проведення предметних тижнів вчителями методичного об’єднання;
2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
– підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки вчителів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;
– визначення й затвердження тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
– надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).
3. Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:
– стан виховання в процесі навчання;
– створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
– науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
– моніторинг рівня засвоєння знань учнів.
4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
– розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
– підготовка творчих звітів, майстер-класів;
– обмін передовим педагогічним досвідом.