Методичне об’єднання класних керівників та вихователів
Дані про викладачів МО |
Тематика засідань на 2022-2023 |
Теми самоосвіти вчителів |
Проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників та вихователів:
Розвиток моральної, фізично здорової особистості, здатної до творчості та самовизначення
Мета: створення умов для формування творчої особистості, здатної до самореалізації та самовдосконалення
Кредо: Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить
1. Завдання:
– Сприяти формування свідомого ставлення дитини до свого здоров’я, як основи розумового, фізичного, морального розвитку
– Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть
– Надавати особистості широких можливостей вибору індивідуального розвитку та самореалізації
– Організовувати виховний процес через органи учнівського самоврядування
– Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
– Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів в рамках модернізації виховання;
– Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
– Формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
– Озброення класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
– Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
– Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
– Оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
– Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
2. Умови реалізації:
– Організація цікавої позакласної діяльності
– Прилучення батьків до спільної творчості з дітьми
– Розвиток співпраці між молодшими та старшими учнями за допомогою активної участі в учнівському самоврядуванні
– Розвиток спільної творчості між дітьми, вчителями, вихователями, тренерами
3. Документація:
– банк даних членів методичного об’єднання;
– річний план роботи методичного об’єднання;
– протоколи засідань методичного об’єднання;
– звіти за попередні роки
4. Змістом діяльності методичної комісії є:
1. Планування й організація роботи методичної комісії класних керівників, вихователів:
– розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;
– розробка методичного супроводу виховного процесу;
– визначення й затвердження тематики роботи творчих груп класних керівників;
– розробка методик (технік) й інструментарію виявлення результативності виховної роботи за усіма її напрямками.
2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
– надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації, наставництво).
3. Здійснення аналізу якості виховного процесу
– стан виховання в процесі навчання;
– створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
– науково-методичне забезпечення виховного процесу;
– формування виховної системи ліцею;
– організація соціально-профілактичної роботи;
– моніторинг рівня вихованості учнів.
4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
– організація методичних виставок;
– розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
– підготовка творчих звітів, майстер-класів, педагогічних марафонів;
– педагогічні читання;
– семінари, тренінги, конференції.
5. Організація позаурочної діяльності.