Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук
2023-2024 навчальний рік
МЕТОДИЧНА ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ХРЛІСП у 2023/2024 навчальному році: «Забезпечення якісною гуманітарною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів-спортсменів ХРЛІСП»
Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, гуманітарно освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.
- Завдання:
- Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
- Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;
- Створювати умови для формування навичок самоосвіти;
- Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;
- Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного учня;
- Впроваджувати національно-патріотичне виховання учнів-спортсменів.
- Умови реалізації:
- Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;
- Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, екскурсій, загальноліцейних заходів;організація та проведення онлайн екскурсій, створення презентацій та навчальних роликів (за умови подовження терміну онлайн навчання);
- Проведення предметних олімпіад;
- Навчально-методична та психолого-педагогічна підготовка учнів до складання ДПА та ЗНО;
- Зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів.
- Документація:
- банк даних вчителів методичного об’єднання;
- перелік тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- план засідань вчителів методичного об’єднання;
- протоколи засідань вчителів методичного об’єднання;
- аналіз роботи за минулий рік;
- Змістом діяльності методичного об’єднання є:
- Планування й організація роботи методичного об’єднання:
- методична допомога при розробці календарного планування уроків;
- Pрозробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;
- розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності учнів;
- планування та проведення предметних тижнів вчителями методичного об’єднання;
- Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки вчителів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;
- визначення й затвердження тем самоосвіти вчителів методичного об’єднання;
- надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).
- Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:
- стан виховання в процесі навчання;
- створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
- науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- моніторинг рівня засвоєння знань учнів.
- Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
- розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
- підготовка творчих звітів;
- обмін передовим педагогічним досвідом;
Перелік тем самоосвіти учителів МО ГСД