Методичне об’єднання класних керівників та вихователів
Проблема, над якою працює об’єднання класних керівників та вихователів у 2023-2024 н.р.
«Створення оптимальних умов для навчання, виховання та тренування учнів-вихованців спортивного ліцею-інтернату на національно-патріотичних засадах».
Мета: забезпечення зростання особистого потенціалу дитини (розумового, фізичного, культурного та соціального), підготовка учнів до повноцінного суспільного життя, яке передбачає виконання ролей громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша.
Кредо: Спорт стає вихованням тоді, коли це улюблена справа кожного.
Завдання:
Першочергове завдання педагогічного колективу створити школу дружню до дитини без приниження і образ, школу, яка сприяє збереженню гідності дітей, школу, яка виховує вміння розуміти один одного і в якій панує атмосфера добра, школу яка навчає терпимому ставленню до відмінностей.
Питанню створення у ліцеї-інтернаті атмосфери довіри і взаємоповаги, де немає насильства та дискримінації, умов для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей приділялася найголовніша увага.
- Сприяти формуванню свідомого ставлення дитини до свого здоров’я,як основи розумового,фізичного,морального розвитку
- Допомагати учням у засвоєнні цінностей суспільства,в якому вони живуть
- Надавати особистості широких можливостей вибору індивідуального розвитку та самореалізації
- Організувати виховний прцес через органи учнівського самоврядування
Умови реалізації:
- Організація цікавої позакласної діяльності
- Прилучення батьків до спільної творчості з дітьми
- Розвиток співпраці між молодшими та старшими учнями за допомогою активної участі в учнівському самоврядуванні
- Розвиток спільної творчості між дітьми,вчителями,вихователями,тренерами
Документація:
Банк даних членів методичного об’єднання;
Річний план роботи методичного об’єднання;
Протоколи засідань методичного об’єднання;
Звіти за попередні роки
Змістом діяльності методичної комісії є:
- Планування й організація роботи методичної комісії класних керівників, вихователів:
Розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку,
Розробка методичного супроводу виховного процесу,
Розробка методик (технік) і інструментарію виявлення результативності виховної роботи за усіма її напрямками.
- Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:
Надання адресної методичної допомоги ( групові, індивідуальні консультації наставництво).
- Здійснення аналізу якості виховного процесу:
Стан виховання в процесі навчання;
Створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;
Науково-методичне забезпечення виховного процесу;
Формування виховної системи ліцею;
Організація соціально- профілактичної роботи;
Моніторинг рівня вихованости учнів.
- Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:
Організація методичних виставок;
Розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
Підготовка творчих звітів, майстер-класів, педагогічних марафонів;
Педагогічні читання;
Семінари, тренінги, конференції.
- Організація позаурочної діяльності.
Основні завдання МО:
Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів в рамках модернізації виховання;
Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання соціалізації учнів;
Формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основ виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників ;
Оцінювання виховної роботи ленів педагогічного колективу;
Вивчення ,узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.